Všeobecné obchodné podmienky

 

1. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

2. Objednávka tovaru a uzatvorenie kúpnej zmluvy

3. Cena tovaru a poštovné

4. Platobné podmienky

5. Doručenie tovaru a dodacie podmienky

6. Odstúpenie od zmluvy

7. Záruka, záručné podmienky

8. Reklamačné podmienky

9. Ochrana osobných údajov

10. Záverečné ustanovenia

  1. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov
    1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) sa vzťahujú na nákup v internetovom obchode www.TopPancuchy.sk  (ďalej len „internetový obchod“).
    2. Upravujú vzájomné vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim v oblasti pri uzatváraní zmlúv, ktorých predmetom je predaj tovaru.
    3. Predávajúcim je v zmysle ustanovenia § 52 ods. 3 zákona č. 40/1964 Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „občiansky zákonník“) a v spojitosti s ustanovením § 2 písm. b) zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1992 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa“) a na účely týchto VOP osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy  koná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti alebo povolania, resp. osoba konajúca v jej mene alebo na jej účet. Na účely prevádzkovania internetového obchodu a týchto VOP sa predávajúcim rozumie:

Lucia Petrášová, so sídlom Fándlyho 748/13, 926 01 Sereď, Slovenská republika

IČO: 469 619 17, DIČ: 108 383 53 35, registrovaná na Okresnom súde Galanta

IBAN : SK13 0200 0000 0032 2937 0855

   Banka: VUB banka

Adresa pre doručenie reklamácie a vrátenie tovaru v lehote 14 dní

TopPancuchy.sk

Lucia Petrášová

Hodžovo námestie – PODCHOD

811 06 Bratislava

Telefonický kontakt: +421 915 252 515

E-mail: info@toppancuchy.sk

Orgán dozoru:

Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj Trhová 2, 917 01 Trnava 1 odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa Tel.: 033/5512 689 033/5512 690 Fax: 033/5512 656

(ďalej len „Predávajúci“)

    1. Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá nakupuje tovar ponúkaný v našom internetovom obchode, a to buď ako spotrebiteľ alebo podnikateľ.
    2. Kupujúcim spotrebiteľom je v zmysle ustanovenia § 52 ods. 4 Občianskeho zákonníka v spojitosti s ustanovením § 2 písm. a) zákona ochrane spotrebiteľa a na účely týchto VOP fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. (ďalej len “Kupujúci“)
    3. Právne vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim (spotrebiteľom) výslovne neupravené týmito VOP sa riadia predovšetkým príslušnými ustanoveniami občianskeho zákonníka, zákona o ochrane spotrebiteľa, zákona č. 102/2014 o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) a zákonom č. 513/1991 Obchodný zákonník za predpokladu, že kupujúcim nebude spotrebiteľ, ako aj inými súvisiacimi predpismi.
    4. Tieto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy, predmetom  ktorej je kúpa tovaru v našom internetovom 
    5. Každý používateľ internetových stránok nášho internetového obchodu, ako aj každý Kupujúci odoslaním elektronickej objednávky tovaru Predávajúcemu týmto potvrdzuje, že sa s týmito VOP dôkladne oboznámil.

  1. Objednávka tovaru a uzatvorenie kúpnej zmluvy
    1. Podmienkou pre vytvorenie a odoslanie elektronickej objednávky na kúpu tovaru v našom internetovom obchode je predchádzajúca registrácia a vytvorenie tzv. osobného účtu, alternatívne jednotlivé prihlásenie a nákup bez registrácie. Prístupovými údajmi sa na účely osobného účtu Kupujúceho rozumejú e-mailová adresa Kupujúceho a ním zvolené heslo.
    2. Návrhom Predávajúceho na uzavretie kúpnej zmluvy s Kupujúcim je umiestnenie ponúkaného tovaru s uvedením jeho hlavných vlastností, ako aj celkovej ceny na stránky internetového obchodu. Tovar je možné objednať prostredníctvom elektronickej objednávky. Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár obsahujúci informácie o Kupujúcom vrátane fakturačných a dodacích údajov, zoznam objednaného tovaru z ponuky internetového obchodu, celkovú cenu objednaného tovaru a spôsob dodania a platby (ďalej len “objednávka“).
    3. Kupujúci si za účelom vytvorenia objednávky a kúpy tovaru vloží zvolený tovar do elektronického košíka a ďalej nasleduje pokyny uvedené na stránke internetového obchodu týkajúce sa vyplnenia objednávkového formulára.
    4. Kupujúci má možnosť pred záväzným odoslaním objednávky si ju skontrolovať a v prípade potreby opraviť. Kupujúci odoslaním objednávky vyhlasuje, že všetky údaje uvedené v objednávke sú úplné a pravdivé.
    5. Odoslaním objednávky Kupujúcim a jej prijatím zo strany Predávajúceho vzniká kúpna zmluva
    6. Prijatie objednávky Predávajúci bezodkladne potvrdí Kupujúcemu zaslaním potvrdenia na e-mail, ktorý Kupujúci zadal pri registrácii. Predávajúci je povinný zaslaním informačného e-mailu Kupujúceho bezodkladne informovať aj o tom, že zaslanú objednávku nie je schopný z akýchkoľvek príčin vybaviť. Zmluvu uzatvorenú na základe objednávky, ktorá je pre obe zmluvné strany záväzná, možno meniť alebo zrušiť len na základe dohody oboch zmluvných strán, alebo zo zákonných dôvodov.

  1. Cena tovaru a poštovné
    1. Aktuálne a platné ceny jednotlivých produktov sú na stránkach nášho internetového obchodu uvádzané pri každom produkte samostatne. Uvedené ceny nezahŕňajú náklady spojené s doručením objednaného tovaru Kupujúcemu, t.j. poštovné.
    2. Predávajúci si vyhradzuje právo na aktualizáciu a prípadnú zmenu cien ponúkaného tovaru a poštovného.
    3. spôsoby doručenia:

Možnosti doručenia:

platba kartou alebo prevodom

platba dobierkou

Kuriérska spoločnosť

2,90 €

3,90 €

Slovenská pošta

2,50 €

3,50 €

Packeta

2,90 €

3,90 €

hodinový kuriér - Bratislava

7,00 €

0  €

osobný odber

0 €

0 €

    1. Doručenie tovaru je možné aj osobným odberom na adrese predajne: TopPancuchy.sk, Hodžovo námestie – PODCHOD, 811 06  Bratislava. Poštovné touto metódou je 0 EUR. Balíček je na predajni odložený po dobu 14 dní
    2. Poštovné pri objednávkach s miestom dodania na území Českej republiky, stanovuje Predávajúci po dohode s Kupujúcim, ak nie je uvedené inak.
    3. Poštovné je vždy definované v internetovom obchode. Objednaný tovar bude odoslaný Kupujúcemu zvoleným spôsobom.
    4. Konečná cena je celková cena uvedená v objednávkovom formulári tesne pred odoslaním záväznej objednávky. Konečná cena sa skladá z ceny tovaru a ceny za zvolený spôsob dopravy a platby, ktorú sa Kupujúci odoslaním objednávky zaväzuje za účelom kúpy tovaru zaplatiť (ďalej aj „Kúpna cena“). Predávajúci a Kupujúci sú touto cenou viazaní a meniť ju je možné iba na základe vzájomnej dohody oboch zmluvných strán.
    5. Platnosť zvýhodnených cien trvá do vypredania zásob alebo počas trvania doby uvedenej pri zvýhodnenej cene.
    6. V prípade niektorých skupín Tovarov (napr. tovar väčších rozmerov) si Predávajúci vyhradzuje právo zmeniť cenu za dodanie tovaru kuriérskou službou, o čom bude predtým informovať telefonickou alebo emailovou formou.

  1. Platobné podmienky
    1. Kúpna cena v celkovej hodnote tovaru je splatná pri odosielaní objednávky prostredníctvom: 

bankového prevodu - za tovar Kupujúci zaplatí prostredníctvom bankového prevodu zadaním potrebných údajov k prevodu kúpnej ceny Predávajúcemu

platba prostredníctvom online platby - za tovar Kupujúci zaplatí prostredníctvom online platby kartou zadaním potrebných údajov k prevodu kúpnej ceny Predávajúcemu

platba na dobierku - za tovar Kupujúci zaplatí Predávajúcemu pri prevzatí objednávky u dopravcu, cena za platbu dobierkou je 1,00 eur

    1. Kúpna cena pre Českú republiku je splatná zálohou prostredníctvom bankového prevodu pri odosielaní objednávky. Bez vykonania úhrady nie je možné objednávku ďalej spracovať. Termín plnenia začína plynúť dňom pripísania hodnoty tovaru na účet Predávajúceho.
    2. Kupujúci – podnikateľ platbu kúpnej ceny uskutočňuje vždy vopred na niektorý z účtov dodávateľa uvedených na zálohovej faktúre (proforma faktúra).
    3. Predávajúci si vyhradzuje vlastnícke právo na objednaný tovar až do úplného zaplatenia Kúpnej ceny.

  1. Doručenie tovaru a dodacie podmienky
    1. Predávajúci, resp. príslušný doručovateľ doručí Kupujúcemu objednaný tovar na miesto určené v objednávke ako dodacie miesto (t.j. v časti „Dodacie údaje“).
    2. Obvyklá dodacia lehota pre tovar objednaný s miestom dodania na území Slovenskej republiky je jeden až tri pracovné dni odo dňa potvrdenia prijatia objednávky Predávajúcim podľa článku 2 bod 2.5 týchto VOP. V iných prípadoch je predpokladaná doba dodania uvedená pri tovare.
    3. Obvyklá dodacia lehota pre tovar objednaný s miestom dodania na území Českej republiky je tri až desať pracovných dní odo dňa potvrdenia prijatia objednávky Predávajúcim podľa článku 2 bod 2.5 týchto VOP. V iných prípadoch je predpokladaná doba dodania uvedená pri tovare.
    4. V prípade, ak dodanie tovaru v dodacej lehote podľa bodov 5.2 a 5.3 tohto článku nebude z akýchkoľvek príčin možné, je Predávajúci povinný Kupujúceho o tom dodatočne a bezodkladne informovať. V tomto prípade je Predávajúci zároveň oprávnený jednostranne predĺžiť lehotu na dodanie tovaru, a to aj opakovane, o čom Kupujúceho taktiež bezodkladne upovedomí.
    5. Predávajúci je povinný vopred informovať Kupujúceho aj o prípadných obmedzeniach dodávky tovaru, najneskôr v okamihu začatia postupu vytvárania objednávky.
    6. V prípade, ak by predĺžená dodacia lehota presiahla 30 dní, je Kupujúci oprávnený od uzatvorenej kúpnej zmluvy odstúpiť.
    7. Predávajúci si splní svoje povinnosti vyplývajúce z uzatvorenej kúpnej zmluvy v okamihu odovzdania objednaného tovaru odovzdaním dopravcovi na prepravu.
    8. Tovar bude dodaný Kupujúcemu v bežných ochranných obaloch, s výnimkou prípadov, ak z povahy tovaru alebo z dohody zmluvných strán vyplývajú špeciálne požiadavky.
    9. Tovar bude dodaný Kupujúcemu s priloženou faktúrou.
    10. Kupujúci je povinný prevziať objednaný tovar v mieste, ktoré uviedol ako miesto dodania v objednávke. Vo výnimočných prípadoch, ak sa na tom zmluvné strany písomne, resp. Kupujúci s príslušným dopravcom dohodnú, môže Kupujúci prevziať tovar aj na mieste inom, než je miesto dodania uvedené v objednávke.
    11. Predávajúci garantuje odoslanie tovaru v neporušenom stave. Kupujúci má právo skontrolovať dodaný tovar za prítomnosti doručovateľa. Pokiaľ Kupujúci pri prevzatí objednaného tovaru zistí jeho poškodenie, porušenie obalu, či prípadne iné nezrovnalosti, má právo o tom príslušného doručovateľa informovať a túto skutočnosť zapísať do prepravného listu ktorého správnosť potvrdí doručovateľ, prípadne tovar odmietnuť prevziať z tohto dôvodu.
    12. Predávajúci nezodpovedá za oneskorené dodanie objednaného tovaru z dôvodu zavineného dodacou poštou, prípadne dopravcom a ani za poškodenie zásielky zavinené poštou prípadne dopravcom.
    13. Tovar je zasielaný Kupujúcemu prostredníctvom vybraného prepravcu.
    14. Náhrada škody pri neprevzatí tovaru/nezrušení objednávky - v prípade, že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň odmietol prevziať od prepravcu/vydvihnúť na mieste určenom ako miesto dohodnuté ako miesto doručenia má právo predávajúci nárok na náhradu škodu v podobe poplatku za uskladnenie tovaru vo výške 5€. Lehotu pre vyzdvihnutie zásielok definuje každý prepravca osobitne a vždy je uvedená v pri informácii o pripravenosti zásielky (pri doručení Slovenskou poštou – 15 kalendárnych dní, doručenie Zásiekovňou – 7 kalendárnych dní, pri doručení Kuriérom – 3 kalendárne dni)

  1. Odstúpenie od zmluvy
    1. Kupujúci je v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku, resp. súvisiacimi právnymi predpismi oprávnený odstúpiť od uzavretej kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru aj bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia objednaného tovaru. Odstúpením spotrebiteľa od zmluvy sa kúpna zmluva od začiatku zruší. Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je
  1. predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho
  2. predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze
  3. predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený

UPOZORNENIE: radi by sme informovali našich zákazníkov, že pančuchový tovar je tovarom hygienickým, preto je náš sortiment chránený bezpečnostnou plombou, po jej odstránení a otvorení tovaru, nieje možné tovar vrátiť

    1. Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy podľa bodu 6.1 tohto článku u Predávajúceho v listinnej podobe alebo prostredníctvom e-mailu. Na tento účel môže Kupujúci použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je dostupný na stránkach www.TopPancuchy.sk.
    2. Lehota na odstúpenie od zmluvy podľa bodu 6.1 tohto článku sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy odošle Kupujúci Predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty, pričom dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša Kupujúci.
    3. Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy podľa bodu 6.1 tohto článku zaslať tovar, ktorý bol predmetom kúpnej zmluvy, Predávajúcemu späť na adresu určenú pre vrátenie tovaru. Tovar musí byť vhodne zabalený na prepravu tak, aby sa predišlo jeho poškodeniu. Zásielky zaslané formou dobierky nieje možné prebrať
    4. Náklady na vrátenie tovaru Predávajúcemu v prípade odstúpenia od zmluvy podľa bodu 6.1 tohto článku znáša v celom rozsahu Kupujúci.
    5. V prípade odstúpenia od zmluvy Kupujúcim podľa bodu 6.1 tohto článku je Predávajúci povinný vrátený tovar prevziať a bez zbytočného odkladu vrátiť Kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou. Predávajúci nie je povinný vrátiť Kupujúcemu náklady na dopravu a poštovné, ktoré predstavujú rozdiel medzi  nákladmi na doručenie spôsobom, ktorý si pôvodne zvolil Kupujúci a nákladmi na doručenie najlacnejším bežným spôsobom doručenia tovaru ponúkaným Predávajúcim.
    6. Predávajúci vráti Kupujúcemu platby podľa bodu 6.6 tohto článku rovnakým spôsobom, aký použil Kupujúci pri svojej platbe. To neplatí, ak sa Predávajúci s Kupujúcim písomne dohodnú inak.

  1. Záruka, záručné podmienky
    1. Predávajúci zodpovedá za vady objednaného tovaru v súlade s ustanoveniami § 619 a nasl. Občianskeho zákonníka, ktoré má objednaný tovar pri prevzatí Kupujúcim.
    2. Kupujúci má právo uplatniť si nároky z vád tovaru počas trvania záručnej doby. Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Kupujúcim. Na tento účel môže Kupujúci použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je dostupný na stránkach www.TopPancuchy.sk.
    3. Dokladom o kúpe tovaru a záručným listom zároveň sa na účely uplatnenia nárokov z vád objednaného tovaru podľa týchto VOP rozumie faktúra doručená Kupujúcemu spolu s objednaným tovarom.
    4. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má Kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým Predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť chybnú vec za bezchybnú, ak to Kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
    5. Ak ide o chybu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má Kupujúci právo na výmenu. Tie isté práva prislúchajú Kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však Kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má Kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť
    6. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené neodbornou manipuláciou, neprimeraným zaobchádzaním alebo na vady spôsobené nadmerným mechanickým opotrebením. Záruka sa taktiež nevzťahuje na vady o ktorých Kupujúci pred prevzatím tovaru vedel, na škody na tovare vzniknuté v dôsledku živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok alebo používania v extrémne neobvyklých podmienkach.
    7. Kupujúci má právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@toppancuchy.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva. Ak Predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, Kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže Kupujúci podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
      Kupujúci môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len Kupujúci - fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi Kupujúci a Predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

  1. Reklamačné podmienky
    1. Reklamáciu je Kupujúci oprávnený uplatniť na adrese sídla Predávajúceho uvedenej v článku 1 bod 1.3 týchto VOP, aleboo zaslaním chybného tovaru zabaleného do obalu vyhovujúcemu preprave spolu s opisom vady a kópiou dokladu o kúpe (faktúrou) na adresu Predávajúceho. Za dôvod reklamácie neuznávame opotrebovanie tovaru, ktoré časom prirodzene a mení vzhľad výrobku.
    2. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr, vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
    3. Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď Kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. V prípade výmeny veci za novú, začína plynúť nová záručná doba od dňa jej prevzatia.
    4. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať Kupujúcemu písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť, alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

  1. Ochrana osobných údajov
    1. Informácie o Kupujúcich a ich osobné údaje sú spracúvané v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane osobných údajov“. Kupujúci vytvorením registrácie v internetovom obchode, odoslaním elektronickej objednávky a uzatvorením kúpnej zmluvy, ktorej neoddeliteľnou súčasťou sú tieto VOP, udeľuje Predávajúcemu ako Prevádzkovateľovi v zmysle zákona o ochrane osobných údajov (ďalej aj len „Prevádzkovateľ“) súhlas so zaradením všetkých vyplnených osobných a iných údajov v objednávke, ako aj ďalších údajov získaných pri obchodnom styku (ďalej len „osobné údaje“) do databázy Prevádzkovateľa a s ich ďalším spracúvaním súhlasí.
    2. Osobné údaje poskytnuté Kupujúcim budú spracúvané výlučne na obchodné a marketingové potreby Prevádzkovateľa, ako aj na zasielanie obchodných oznámení, okrem iného aj prostredníctvom elektronických prostriedkov (predovšetkým formou e-mailu a SMS správ).
    3. Osobné údaje Kupujúceho bude Prevádzkovateľ spracúvať výlučne za účelom vybavenia objednávky Kupujúceho v internetovom obchode Prevádzkovateľa, jej dodania Kupujúcemu, vybavenia reklamácie Kupujúceho, odstúpenia Kupujúceho od zmluvy a s tým súvisiacich činností, ako aj na zasielanie pravidelných informácií o novinkách a špeciálnych akciách v  internetovom obchode Prevádzkovateľa na e-mailovú adresu poskytnutú Kupujúcim.
    4. Súhlas sa poskytuje do odvolania súhlasu. Dotknutá osoba berie na vedomie, že má práva podľa zákona č. 18/2018 Z. z., o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, t. j. predovšetkým, že poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné a že má právo prístupu k osobným údajom. Každá dotknutá osoba má práva najmä podľa § 28 zákona o ochrane osobných údajov, t.j. okrem iného na základe písomnej žiadosti od Prevádzkovateľa vyžadovať opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, likvidáciu jej osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil, blokovanie jej osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti. Dotknutá osoba má ďalej na základe písomnej žiadosti právo u prevádzkovateľa namietať voči využívaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) zákona o ochrane osobných údajov na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) zákona o ochrane osobných údajov na účely priameho marketingu. Dotknutá osoba pri podozrení, že jej osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať Úradu pre ochranu osobných údajov návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov. Udelený súhlas môže Kupujúci kedykoľvek odvolať, a to doručením písomného vyjadrenia nesúhlasu so spracúvaním osobných údajov do sídla Prevádzkovateľa alebo na email info@toppancuchy.sk .
    5. Predávajúci zároveň vyhlasuje a zaväzuje sa, že akékoľvek údaje o Kupujúcom, ktoré mu Kupujúci poskytol za účelom kúpy tovaru na stránkach internetového obchodu, neposkytne žiadnej tretej osobe, s výnimkou dopravcov, ktorým sú tieto údaje poskytnuté iba v obmedzenom rozsahu za účelom doručenia tovaru.

  1. Záverečné ustanovenia
    1. Tieto VOP v ich platnom a účinnom znení sú zverejnené a voľne prístupné na stránkach internetového obchodu.
    2. Predávajúci si vyhradzuje právo znenie týchto VOP priebežne aktualizovať bez predchádzajúceho upozornenia. Vzájomný vzťah medzi Predávajúcim a Kupujúcim sa bude riadiť znením tých VOP, ktoré sú v platnom a účinnom znení zverejnené na stránkach nášho internetového obchodu www.TopPancuchy.sk  v čase odoslania objednávky tovaru zo strany Kupujúceho Predávajúcemu.
    3. Všetok obsah stránok nášho internetového obchodu vrátane loga, grafiky, obrázkov a textov je majetkom Predávajúceho alebo jeho dodávateľov a podlieha príslušným slovenským, ako aj európskym a medzinárodným právnym predpisom a štandardom na úseku ochrany autorských práv a práv duševného vlastníctva. Akékoľvek používanie, zhromažďovanie, či zverejňovanie tohto obsahu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Predávajúceho alebo jeho dodávateľov je v rozpore s danou právnou úpravou.

 

Tieto všeobecné obchodné podmienky sú platné od 06. 10. 2019